Pages

Monday 18 July 2011

Pakej Rawatan Selepas Bersalin

PAKEJ A - Rawatan & jagaan selepas bersalin (stay in / bermalam)

Pakej 7 hari, 2 minggu, 1 bulan & 44 hari

  • Berurut untuk tempoh bilangan hari yang ditetapkan
  • Bertungku setiap hari pagi & petang
  • Bertangas 1x setiap hari
  • Mandi rempah setiap hari pagi & petang
  • Pakaikan param, pilis, tapel & bengkung setiap hari pagi & petang
  • Mandikan & urut bayi setiap hari pagi & petang
  • Masak makanan berpantang
  • On standby 24 jam


PAKEJ B - Rawatan selepas bersalin (pergi & balik)

Pakej 3 hari hingga 2 minggu
  • Berurut
  • Bertungku
  • Bertangas
  • Mandi rempah
  • Pakaikan param, pilis, tapel & bengkung
  • Mandikan  & urut bayi 


PAKEJ C - Urut sahaja

Pakej 3 hari, 5 hari & 7 hari


Segala barang kelengkapan akan disediakan kecuali bengkung & set bersalin. Boleh dapatkan dari saya jika berminat. Barang kelengkapan bayi juga boleh dapatkan dari saya. Hubungi Dalia di talian 012-2506149 untuk tempahan, temujanji atau pertanyaan.

112 comments:

  1. kalau untuk pelanggan di seremban.ambil tempahan tak? blh email kan detail berapa bayaran utk pakej A ( untuk 7 hari / 2 minggu / 3 minggu / 1 bulan ) tinggal sekali. tq

    bedoh_joyah@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. u area mana? kl wangsa maju seksyen 5 pergi x? berapa harga pakej b dan c
    haniemansor@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Hi Kyo,

    Seremban saya pergi,tapi untuk pakej A sahaja.

    ReplyDelete
  4. Salam Honey,

    Saya dari kawasan Cheras. Saya juga boleh pergi ke area puan. Cuma saya perlu tahu puan nak berapa hari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy tinggal Kt cheras. blh nyatakn hrga setiap pakej

      Delete
    2. sy tinggal Kt cheras. blh nyatakn hrga setiap pakej

      Delete
  5. Salam, boleh quote kt saya package B (3 - 5 hari berurut)dan Package C? saya di bandar baru selayang
    email saya terus pun boleh ye : almondidie@gmail.com

    ReplyDelete
  6. aslmkm, saya nak tahu harga utk pakej B & C, saya tinggal di Taman bukit indah ampang.
    awak bole email saya totin5297@yahoo.com @ sms saya 0123845098.

    ReplyDelete
  7. Boleh sy tau detail pasal pakej A.tolong email kat saya marina.gbrl@gmail.com as soon as possible.sy tinggal kat taman cempaka ampang.boleh ke?

    ReplyDelete
  8. Saya tinggal di hulu kelang, ampang dekat dengan zoo negara. Boleh email saya package B dan package C utk 3 - 5 hari. Kalau pakej B barang utk Bertungku, minyak urut, mandian akar kayu, bengkong, pilis, param, tapel, disediakan atau ibu bersalin sediakan.
    Email saya: lyanaramly@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Kak dalia. Email saya pakej A dgn B boleh utk 14 hari? Attach no.phone sekali ke farsyaf@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Salam,
    saya amat berminat untuk PAKEJ A selama 1 bulan. Saya tinggal di ayer keroh, melaka (5 mins from tol). Berapakah harga pakej A utk tempoh 1 bulan tu? InshaAllah akan bersalin awal bulan december nanti. MInta puan beri maklum balas ye ke emel saya : anita@utem.edu.my

    ReplyDelete
  11. salam boleh tau harga utk 2 mggu n sebulan x?

    ReplyDelete
  12. Boleh saya tahu package A 7 hari dengan 2 minggu berapa? n.hanidahamidi@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Brp rm utk Pakej A (hrga utk 2minggu & 1bln pnye)

    ReplyDelete
  14. Ni email sy larariosz@ymail.com

    ReplyDelete
  15. Salam..boleh emailkan pakej urut sahaja utk 3 hri? ni email saya .. suhanataha@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Salam..boleh emailkan harga pakej B utk 5hari..location shah alam

    misz_bellenbeast@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. boleh email kan pakej utk 14 hari?

    ReplyDelete
  18. Tlg emailkan saya at mauidarl@gmail.com

    PAckage A untuk 1 bulan.

    Available tak untuk middle june due?

    ReplyDelete
  19. Oh n saya duduk seksyen 10 wangsa maju

    ReplyDelete
  20. saya berminat nak tnya utk pakej A utk y 2minggu dan 1 bln utk seremban 2,seremban brpa price?
    email ke arninida@yahoo.com

    ReplyDelete
  21. Salam....sy bakal bpantang di seremban...just nk tnya detail n price bg pakej A..sy nk tnye if 7 hri or 2 mggu brape?then mmg tggal bersama ker?sy due bln pertengahan bln 5 ni...masih available x?

    boleh email yer...nursafinasidin@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Salam..nak tanya..area pandan indah boleh pegi tak?. Saya bersalin pada bulan julai ni dan ini merupakan anak yang ke 4. Utk pengetahuan..sya belum pernah lagi buat urutan selepas bersalin ni. jadi utk yg ke 4 ni saya nak buatlah...

    ReplyDelete
  23. Satu lagi...saya ada beli set bersalin sendiri. boleh tak klu saya nak gunakan set bersalin sendiri...?

    ReplyDelete
  24. salam..pakej B untuk 3 hari berapa ye price? boleh emailkan kat sy? one_ays@yahoo.com.. tq ye.

    ReplyDelete
  25. salam.
    boleh emailkan saya detail pakej A.saya area Seri Kembangan.tapi sebenarnya saya agak keliru.saya nak pakej A tapi sekadar dari jamp 7 pagi hingga 7 mlm je?boleh ke?boleh emailkan di bxie_5_7_03@yahoo.com.terima kasih

    ReplyDelete
  26. salam puan...boleh tahu harga utk pakej A...saya area putrajaya...terima kasih

    ReplyDelete
  27. salaam puan..sy nak tanya pakej A.brp ye?sy tinggal diampang.ni email sy. ilyuni802@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Salam puan
    Boleh email saya harga untuk pakej A utk 2 minggu
    Saya di Kepong Kuala Lumpur

    ReplyDelete
  29. assalamualaikum, saya nak tny package B utk 3hari.. saya ddk area cheras batu9.. boley emailkan ke saya 3aizur@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Salam boleh sms hrga utk pakej b n c tak? Hrga utk 3hr atau smnggu... pls sms to 0196633100

    ReplyDelete
  31. Slm blh sms hrga utk pakej b tak.utk 3 hari.pls sms or wassapp
    0173850085

    ReplyDelete
  32. Saya dijangka bersalin pada 12 Ogos 2013. Boleh email kepada saya maklumat mengenai PAKEJ B - Rawatan selepas bersalin (pergi & balik) untuk 3 hari sahaja. Email saya morin10280@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Salam.boleh email sy harga utk pakej A 7 hari dan 2 minggu. Expected febuari 2014. Email pada siti.rashidah.hanum@gmail.com tq

    ReplyDelete
  34. nk minta rate kalau pakej A ( untuk 7 hari / 2 minggu / 3 minggu / 1 bulan ) tinggal sekali. thank you.

    mel_nong@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  35. salam. area taman segar cheras. pakej A 44 hari berapa harga?

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. Assalam, boleh emelkan kepada saya harga bagi PAKEJ A - Rawatan & jagaan selepas bersalin (home service) untuk - Pakej 7 hari, 2 minggu, 1 bulan & 44 hari. Emel saya cheummu@yahoo.com
    Saya duduk di area Putrajaya. Bakal bersalin insyaAllah pada pertengahan bulan Disember 2013.

    ReplyDelete
  38. Askum.. untuk pakej C urut shj 3 hari brp harga? Klau dkt ampang dtg x? Pas2 sy dah bersalin 2 bln dah blh berurut lagi kew?

    ReplyDelete
  39. Area Taman Bukit Hatamas (dekat Taman Segar Perdana). Minta harga untuk pakej B. email: c_p_w@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. salam, saya ingin tahu harga pakej B untuk 7 hari dan dijangka bersalin pertghan bulan november 2013. puan dalia boleh email pada saya details, maizura.mahmud@gmail.com

    ReplyDelete
  41. boleh email kepada saya harga semua pakej ke shamifti@gmail.gov.my

    ReplyDelete
  42. Boleh beri saya harga untuk pakage B..tinggal di area selayang...0173421300

    ReplyDelete
  43. Salam. blh beri harga utk pakej A. saya berada di Meru.

    ReplyDelete
  44. salam..boleh email kepada saya harga untuk pakej B?Saya tinggal di Sg. Buloh (Desa Coalfields)..email:raimeeradzi@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Salam, boleh emailkan pakej jagaan selepas bersalin? Saya dijangka bersalin Mac 2014 . Emailkan ke shesha2212@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Assalamualaikum, Bole saya dapatkan harga utk package A . Saya tinggal di Alam Budiman Shah Alam.. bersalin hujung bulan 2, 2014. Boleh sms saya 0163836087 atau email nur.diyana@frost.com

    ReplyDelete
  47. Saya tgl di batu caves dan due April, 2014...saya nk tau hrga pakej A dan B...
    Bleh emel ke jadedstudentzz@yahoo.com atau wassap ke 0133888780
    Tqvm

    ReplyDelete
  48. Hye blh pm harga utk pakej a utk 7 hari. Sy due feb 2014.. my.dhila1911@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Salam..bole quote pakej b..7 hari n 3hari..melaka..due jan 2014..yatieafzan82@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Hi, boleh bagi harga utk semua pakej senang utk discuss dgn suami.Lokasi di Putrajaya.emel ke jessenadia@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. Salam. Mohon emel saya untuk harga pakej B 7 hari, 2 minggu dan seterusnya. Insyaallah saya akan berpantang di Cheras, due pada akhir bulan 5 nanti..Terima kasih :

    mariatulqiptiyahmdsah.gmail.com

    ReplyDelete
  52. Salam, saya dari Johor Bahru.ambil tempahan tak? blh email kan detail berapa bayaran utk pakej A ( untuk 7 hari / 2 minggu / 3 minggu / 1 bulan ) tinggal sekali. tq

    prasanthini@dinersclub.com.sg

    ReplyDelete
  53. Boleh sms harga pakej A di johor bahru

    0167375153

    ReplyDelete
  54. Blh email sy pakej A,B Dan C? Di sekitar kl Dan muar,Johor...
    faeza_ez@yahoo.com

    ReplyDelete
  55. Boleh tolong email kan harga untuk pakej B bagi 7 hari....dijangka bersalin jun. Tinggal di shah alam...alamat email noryanti156.ny@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Boleh email harga pakej A utk 7hr dan 22hr?
    nurerna@gmail.com

    ReplyDelete
  57. boleh email saya pakej a utk 7hr dan 1bln...
    sy area senawang..

    ana_moch37@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, due date, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  58. Bole email harga untuk package a (stay in) untuk 14 dan 21 hari
    tmpmail51@yahoo.com
    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, due date, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  59. Boleh emailkan pakej b untuk 7 hari? izzatyshazwani@ymail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  60. Emailkan package B dan C berapa ye? Eyla.esya10@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  61. Emailkan pakej A ya..saya tinggal di wangsa maju..seksyen2..email nursyamie@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  62. Emailkan harga semua pakej ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  63. emailkan harga utk sy kul 9pg-5pm. urut,tungku, barut
    utk 14hari, 21 hari dan 30 hari tq : drkhairina@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  64. Boleh Email Quotation utk Pakej A 2 Minggu, Sebulan dan 44 Hari. Lokasi Di Bandar Melaka. emailkan kepada nadeque@yahoo.com

    ReplyDelete
  65. assalam. saya nak tahu harga untuk pakej B. saya tinggal di Taman Melati Setapak. Due bulan 10 2014. boleh email ke norhasmah143@gmail.com.

    tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  66. saya nak pakej A untuk 2minggu. tapi berapa harga ye? sila email pada saya pakej detail ye di yonfarhaini@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  67. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

      Delete
  68. boleh tahu Pakej C utk 3 hari berape?

    ReplyDelete
  69. Minta whatsapp / sms nama, tempat berpantang, pakej pilihan & bilangan hari ke talian 0122506149

    ReplyDelete
  70. Whatsapp harga pakej B ke talian 0132177308

    ReplyDelete
  71. emel sy pckage A to C, area cheras. elleezawati@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  72. Whatsapp sy 0176265891 pakej A untuk seminggu, 2minggu sebulan

    ReplyDelete
  73. As salam..pakej A utk tenpoh 2minggu berapa pn. Maksud bermlm tu pn bermlm dirumah kami ke?

    ReplyDelete
  74. As salam..pakej A utk tenpoh 2minggu berapa pn. Maksud bermlm tu pn bermlm dirumah kami ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikum salam. kalau belum bersalin, minta whatsapp detail nama, due date, pantang kat mana & pakej pilihan ke talian 0122506149

      Delete
  75. Assalamualaikum kak..nk tny..pakej B kalau nk tmbh masak utk ibu pantang boleh tak?area keramat pegi tak?brp bayaran cmtu ye..

    ReplyDelete
  76. waalaikum salam. kalau tak keberatan minta whatsapp/sms detail nama, due date, pantang kat mana & pakej pilihan ke talian 0122506149. area keramat saya pergi

    ReplyDelete
  77. as salam kak...bole details kan semua pakej tu...sy di area sri damansara..0129167749...whatapps sy

    ReplyDelete
  78. As salam Kak Dalia, Saya tinggal di area Keramat, KL. Saya ingin tahu berhubung Pakej & Pakej C beserta harga sekali. Emel ryosue84@yahoo.com or whatsapp 0133727504.

    ReplyDelete
  79. Assalamualaikum. Boleh email saya package a & b? harizaz@gmail.com

    ReplyDelete
  80. Assalamualaikum, tlg BG sy harga utk package B bagi 3/5/7 hari Ke azyazrafie@gmail.com

    ReplyDelete
  81. Assalamualaikum, boleh emailkan saya harga utk package A dan B, anisfarah11@gmail.com

    ReplyDelete
  82. Assalamualaikum akak. Sy nk minta bg detail pakej n harga.. Tq..

    ReplyDelete
  83. Assalamualaikum akak. Sy nk minta bg detail pakej n harga.. Tq..

    ReplyDelete
  84. Salam...boleh emailkan saya harga pakej A dan B untuk 1 bulan? Tq.
    sha_sazali@yahoo.com

    ReplyDelete
  85. Salam ade buat di luar kWasan kl x? Johor ade x..sy berminat ngn pKej B.email kam kat sya nurfarrahin17@gmail.com

    ReplyDelete
  86. Salam boleh email kan saya pakej A dekat area seremban? qistina.andre@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Saya nak tye...pakage untuk 3 ari urut..ni no saya 0196332120..saya bersalin 29hb jan

    ReplyDelete
  88. Saya nak tye...pakage untuk 3 ari urut..ni no saya 0196332120..saya bersalin 29hb jan

    ReplyDelete
  89. kalau amik pakej A berapa ye?
    ameerhuzaimee@gmail.com

    ReplyDelete
  90. kalau amik pakej A berapa ye?
    ameerhuzaimee@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Hi Cik, nak tau harga pakej A-7 hari untuk area Seremban, (keluarga India). Due bulan akhir Oct2016. Pm saya: Sophia - sopkev83@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Boleh email pada sy pakej B dan C untuk 3 hari dan 7 hari? Sy duduk di Kepong dan due pada akhir Januari 2017. Email sy sagazah@gmail.com. Terima Kasih

    ReplyDelete
  93. Boleh email pd sy pakej B dan C untuk 3 hari dan 7 hari? Sy duduk di Kepong dan due pada akhir Januari 2017. Email sy sagazah@gmail.com. Terima Kasih

    ReplyDelete